meet and greet
meet and greet
misschien een idee....zondag 20 augustus eens een meet te doen in ommen...zijn de vakanties voorbij... geen vrijdag avond zoals eerder met te weinig tijd...gezellig onze buggy en buggyvrienden weer eens bij elkaar?
zie graag jullie reacties tegemoed
zie graag jullie reacties tegemoed
mag graag kevers slopen en wat onderdelen verkopen

meet and greet
Heey, ik heb inmiddels aardig de oren van jullie hoofden gevraagd en de buggy vakantie bij gehouden, dus ik zou het leuk vinden om jullie is te ontmoeten.
Helaas is er op 20 aug bij ons int dorp het oldtimer festival en daar heb ik me al voor ingeschreven met de buggy en me motor...
Helaas is er op 20 aug bij ons int dorp het oldtimer festival en daar heb ik me al voor ingeschreven met de buggy en me motor...
CAO and head of research and development van Tobben & CO
- Ruska Sprinter (1972)
- DKW RT 98 (1936)
- Ruska Sprinter (1972)
- DKW RT 98 (1936)
Re: meet and greet
Geen verkeerd idee Mark ik ga de datum in ieder geval reserveren en kijk dan het weer wel
aan, maar wat voor tijden heb je in gedachten ??
Eindelijk eens even weer Buggyvrienden ontmoeten en bijkletsen gezellig hoor
Gr. Hans, Zeewolde.
aan, maar wat voor tijden heb je in gedachten ??
Eindelijk eens even weer Buggyvrienden ontmoeten en bijkletsen gezellig hoor
Gr. Hans, Zeewolde.

It's a Bruvo
lijkt mij om 14.00 wel handig
ga ik er uurtje eerder heen en koop vast een hamburger daar
ga ik er uurtje eerder heen en koop vast een hamburger daar

Als om een uur op een hamburger moet wachten ging ik hem ergens anders halen
Helaas is treffen niet echt in de buurt dus helaas ben er niet bij

Helaas is treffen niet echt in de buurt dus helaas ben er niet bij

zit nog na te genieten van gisteren op de oldtimerdag ruinerwold,bij het opstaan smorgens dikke regen buien,en daarna geheel overhoopt een goede dag gehad wat betreft weer en leuke auto's en mensen
Dus stiekem hoop ik dat vanmiddig in ommen en de weg er naar toe het redelijk weer is en dat er wat buggy vrienden op de bekende lokatie verschijnen en het weer eens gezellig is,tot vanmiddag heren
Dus stiekem hoop ik dat vanmiddig in ommen en de weg er naar toe het redelijk weer is en dat er wat buggy vrienden op de bekende lokatie verschijnen en het weer eens gezellig is,tot vanmiddag heren

Was gezellig druk in Ommen maar heb geen Buggyvrienden gezien ook geen Buggy's maar het was wel mooi weer, ben zeker op het verkeerde veld geweest, Jammmmeeerrrr
Gr. Hans
Gr. Hans

It's a Bruvo
- martin hulshof
sorry heren,ik was voor regenbuitje even gevlucht naar de shell pomp met jan
regen was gelukkig kort en jan ging nog ff kijken en dan naar huis zei hij
vervolgens bleek mijn achterband van de buggy leeg te staan een heb die op gepompt bij de shell ondertussen stond er een lange rij auto's voor de kruising te wachten en dacht ik beter met mn leeglopende achterband,donkere wolken en tot dat moment weinig buggy rijders dat het net zo goed naar huus toe kon
regen was gelukkig kort en jan ging nog ff kijken en dan naar huis zei hij
vervolgens bleek mijn achterband van de buggy leeg te staan een heb die op gepompt bij de shell ondertussen stond er een lange rij auto's voor de kruising te wachten en dacht ik beter met mn leeglopende achterband,donkere wolken en tot dat moment weinig buggy rijders dat het net zo goed naar huus toe kon

Mooie Ruska Starter heb jij daar Martin. Heb je ook een foto van de achterzijde van de buggy? Grtz. Henny.
- martin hulshof
Dat klopt Martin, en ik had een beetje gehoopt dat ik hier nog de originele achterzijde zou zien. Niettemin, het blijft een mooie buggy. Bedankt voor het delen van de foto. Grtz. Hennymartin hulshof schreef:
(...) Zoals je ziet is de achterzijde van de Jubileumbuggy aangepast. Origineel hoort op de achterzijde een in een hoes gemonteerd reservewiel te zitten. (...)
De jubileum buggy, had ook een handbediende schijnwerper links voor het raam.
Bij deze buggy moeten de 2 montage gaten nog zichtbaar zijn aan de binnenkant achter het dashboard.
Bij deze buggy moeten de 2 montage gaten nog zichtbaar zijn aan de binnenkant achter het dashboard.
- martin hulshof
Hallo Wim,
dat klopt helemaal, maar het ging om de achterkant van de buggy.
Groeten, Martin.
dat klopt helemaal, maar het ging om de achterkant van de buggy.
Groeten, Martin.