Sinds deze maand een buggy en nu al vragen :-)

Heb je vragen op technisch gebied, stel ze hier.
Bezig met een project? Houd ons op de hoogte.
Plaats reactie
Update
Contacteer:

Sinds deze maand een buggy en nu al vragen :-)

Bericht door Update » 31 jul 2008 15:24

Zoals de titel doet vermoeden, hebben we hier te maken met een zeer entausiaste buggy rijder :D :D :D :D maar op sleutel gebied moet ik nog heel veel leren, en de daarbij horende onderhoud e.d.

Mijn buggy is een Kremer Buggy, welke helemaal van staal is
Motorblok is een 1600 cc type pk's e.d. is mij nog onbekend.
En zal zsm de code's opzoeken en hoop dan, de specs te kunnen vinden.

Nu het technische gedeelte:
Hoelang kan een luchtgekoelde buggy stil staan, denk bijvoorbeeld aan file openstaande bruggen e.d. ???

Ik heb de buggy sinds begin juli en heb de eerste 1000km zonder problemen gereden, maar nu houd hij een beetje in (hij heeft hij het intrappen van het gaspedaal een hikje) ik heb mij laten vertellen dat dit de ontsteking is, is dit eenvoudig te verhelpen ??.

Nu wil ik de motor van groot onderhoud voorzien wat is raadzaam om allemaal te doen.

Bougies + kabels, verdeelkap, filters, doorsmeren ??

Ps hoe post ik een foto

alvast bedankt voor de reacties

Dennis / Update

Update
Contacteer:

Bericht door Update » 31 jul 2008 19:20

Bedankt voor je reactie, ik zal es kijken of ik wat foto's kan uploaden :D :D btw ik heb effe op je buggy gestemd.
Gert schreef:Welkom op het forum Dennis :!:

Gefeliciteerd met je buggy. Een zeldzaam exemplaar. Wees er zuinig op 8) .

Het inhouden kan ook zijn dat de carburateur schoongemaakt moet worden. Maar om eerlijk te zijn; op sleutelgebied moet ik ook nog heel veel leren. :oops: Op dit forum zijn mensen actief die er veel meer van af weten.

Een korte uitleg over het plaatsen van foto's vind je hier :arrow: Hoe plaats ik foto's op het forum?

Maar je kunt natuurlijk ook altijd even een foto mailen naar gert@buggyvrienden.eu of ron@buggyvrienden.eu . Wij plaatsen dan de foto bij je bericht.

makkie

Re: Sinds deze maand een buggy en nu al vragen :-)

Bericht door makkie » 03 apr 2014 22:15

oud topic maar,vandaag had ik meneer kremer op bezoek en die wil graag de buggy op de foto zetten .misschien kan ik een afspraak bemiddelen?zondag ga ik bij meneer kremer thuis in zijn schuur kijken
mag graag kevers slopen en wat onderdelen verkopen

Afbeelding

Bovi

Bericht door Bovi » 04 apr 2014 07:40

volgens mij Ron is er al contact aangezien Makkie zondag heen gaat :idea:
wie goed doet die goed ontmoet

Update
Contacteer:

Bericht door Update » 04 apr 2014 08:24

Wat leuk dat meneer Kramer een blik wil werpen op de door hem zelf gebouwde buggy. Meneer kremer is dan ook van harte welkom om de buggy te komen bekijken!! Een stukje rijden zal wel wat lastig zijn. De.motor heeft een onbekend defect (lekkage) maar dat mag een ontmoeting niet in de weg staan.. Ik kijk er al naar uit om de man te mogen ontmoeten die deze geweldige buggy van staal gebouwd heeft.. de buggy staat bij mij in de loods, en krijgt nog dagelijks complimenten... Zeker de "jongere" generatie is vaak erg enthousiast... Je kan me contacten op 0614358467 mvg Dennis Brouwet

makkie

Bericht door makkie » 04 apr 2014 08:34

helemaal top,ik ga het door geven.hij heeft nog een zelfgemaakte stalen buggy en wil ze samen op de foto zetten.dus zal hij wel naar jou moeten rijden.maar hij woont in de buurt dus komt vast goed op een mooi weer dag.dat wordt dan wel overlegd.
ik vind het leuk dat door mijn toko liefhebbers zo voor bij komen en je mensen blij kunt maken.
sinds ik jouw buggy in mijn vingers heb gehad heb ik veel bewondering voor de gene die deze gebouwd heeft

Afbeelding

Wim

Bericht door Wim » 04 apr 2014 14:00

Nu ik dit zo lees over deze stalen buggy, wil ik er ook wel meer over weten?
Is er ergens een bouw beschrijven van of ergens een site waar we daar meer over te weten kunnen komen, en ook over die tweede buggy?

makkie

Bericht door makkie » 04 apr 2014 19:55

IK HEB DE UITLEG AL GEKREGEN HOE HIJ DE BUGGY GEMAAKT HEEFT...KLONK SIMPEL...ALLEEN....IK DENK DOE HET MAAR EENS

Afbeelding

Plaats reactie