Tja en dan blijft het toch door mijn hoofd spoken wat er aan de hand zou kunnen zijn..
Dus na twee biertjes opnieuw naar de garage en kijken wat er aan de hand is..
Blijkt het probleem in het contactpuntje te zitten!!
Fototje zegt meer dan woorden.
Oke hij was niet nieuw.. En zoals ik vanavond ook pas zag een beetje roestige veer.
Maar zo gebroken heb ik nog nooit mee gemaakt
Andere ingezet en om even voor 23:00uur liep het blokje weer...
Nog steeds zonder uitlaat dus buurt weet het ook
Nu ik toch bezig ben nog even snel en foto van de toerenteller met de nieuwe ledjes..
bovenin oliedruk
twee maal groen voor richting aanwijzer
rood voor laadstroom
Blanke is blauw .. grootlicht
en een gele voor een extra bv als ik ooit extra verlichting wil gaan plaatsen.. of iets anders ...
Maar of de wijzer het nog doet

verder dan dit wilt hij niet zakken...
Dus vermoedelijk opzoek naar een vervanger...
En voor de liefhebbers nog en fototje van het motortje dat straks voor het "gewenste geweld" moet gaan zorgen.
En nu het motortje weer loopt is het weer rustig in mijn hoofd

dus nog even en paar

en morgen weer verder.. plannen voor morgen
Uitlaat aanpassen/bouwen..
Contactpuntjes afstellen.
En kabelboom afbinden en waar mogenlijk weg werken...
Overigens over die kabelboom..
Het is maar goed dit dit een proto is.... moet wel de nodige aanpassingen gaan maken om de bekabeling in het vervolg wel naar mijn zin te kunnen gaan leggen/weg te werken
