Tja hoe is het Scrapy vergaan
Dag begon lekker met de aanvraag van een nieuwe paspoort, was vandaag toch vrij dus gelijk maar even gecombineerd..
Daar was ik na bijna 1 uur wachten eindelijk aan de beurt.. ... Keuren ze de pasfoto af omdat er een krasje op zat
Dus eerst nieuwe foto´s laten maken en opnieuw naar stadskantoor ...enz enz
lekker begin van de dag
Daarna de aanhanger op het werk opgehaald om het project naar de RDW te kunnen vervoeren.
Thuis de auto er op gezet en om 14:00 uur naar de RDW in Veldhoven gereden.. (afspraak om 15:05)
Daar aangekomen de auto van de aanhanger gereden en kom ik er achter dat rechtsachter de schokbreker in eens olie lekt.. (te strak in de vering getrokken voor vervoer?)
Oke niets meer aan te doen, dan maar met lekke schokbreker op keuring..
Daarna de keuring zelf .. Om te beginnen vond de keurmeester het een heel leuk ding
Maar had toch wel wat op en aanmerkingen op het bouwsel
Olie leidingen die niet goed vast lagen.. (wist ik maar omdat ik de versnellingsbak nog moet wisselen heb ik die nog niet helemaal op maat gemaakt en vast gezet..
Gordel bevestiging vond hij totaal niet goed.. Toen ik zei dat ik dacht dat BJ 1970 geen gordels verplicht zijn .. gordels er uit en geen probleem meer.
de lekke schokbreker ....
En het ontbreken van een binnen spiegel... ja schijnt verplicht te zijn ook als je links en rechts een buiten spiegel hebt.. gelukkig had ik een set grotere/langere spiegels in de auto liggen omdat ik al bang was dat de gemonteerde spiegels te klein zouden zijn..
Aangeboden om dan maar tijdelijk zo'n spiegel als binnenspiegel te monteren.. Ja je moet wat om het goed te doen...

Doordat er een tijdelijk "nood"luchtfilter op de carburateur zit was de carterontluchting niet aangesloten
En zo heb ik nog ene paar puntjes..
De keuring zou ongeveer een half uur duren..
Maar dat liep dus uit naar bijna 1.5 uur
Met als eindresultaat... Dat ik nu alleen nog een APK afspraak moet maken met de garage.. en de schosring moet opheffen en dan de weg op mag
Maar dan nu nog wat beeld bij het praatje....
Dat gaat nog heel even duren omdat ik die foto's eerst nog even uploaden..
Maar dat gaat vanavond ook nog wel gebeuren..