En wat heb jij vandaag aan je hobby gedaan? IV
Re: En wat heb jij vandaag aan je hobby gedaan? IV
Hmm?? maar voor die uitlaat moet je toch echt bij Ahndorp in Duitsland wezen
en mischien is jou spagettiedeel best aan te passen, ik zie je wel op 1 van de
komende ritten hoop ik als alles goed gaat.
Gr. Hans
en mischien is jou spagettiedeel best aan te passen, ik zie je wel op 1 van de
komende ritten hoop ik als alles goed gaat.
Gr. Hans

It's a Bruvo
- harm en ineke en maik
- Rit organisator
nieuwe speeltjes blijven mooi!!!!!!
ziet er weer gaaf uit .
gr harm
ziet er weer gaaf uit .
gr harm

danigator schreef:Jij bent m'n grote voorbeeld Hans!!!Nu nog die dubbele uitlaat.

wie goed doet die goed ontmoet
- danigator
- Rit organisator
Ziet er weer tip-top uit Wim.
Top!!! Mooie velgen!!
Zie ik je morgenavond bij goed weer nog in Ommen?
Zie ik je morgenavond bij goed weer nog in Ommen?

ik vind die velgen ook zeer goed gelukt wim.nu hopen dat morgen weer mee zit en veel mensen komen,twijffel nu wel aan het weer
mag graag kevers slopen en wat onderdelen verkopen

Brons kleur van velgen is van Ferrari Daytona, is bijna de zelfde bronskleur als de pinestripe die over de body loopt van mijn buggy.
Temp werkt niet echt lekker mee voor Vrijdag. Ik kan ook niet ben pas om 6 uur thuis, dochter van sporten ophalen, dan nog eten. Dan lukt het me niet daar nog beetje op tijd te zijn, wel jammer had graag Bovi zijn olie-opvang bakje gezien dat Mark voor het miljeu gemaakt heeft

- arjanvdlouw
Vanochtend bezig geweest om me sprintstar velgen te verbreden.
Zover zo goed eerst de velg in de draaibank gezet met behulp van een remtrommel en toen met de steekbeitel doorgehaald vervolgens een 3mm plaat gewalst en eraan gehecht daarna weer in de draaibank en aan het andere deel gehecht.
Volgende week de andere velg en dan aflassen
Zover zo goed eerst de velg in de draaibank gezet met behulp van een remtrommel en toen met de steekbeitel doorgehaald vervolgens een 3mm plaat gewalst en eraan gehecht daarna weer in de draaibank en aan het andere deel gehecht.
Volgende week de andere velg en dan aflassen

Klein stukje met Scrapy gereden 
En is wel duidelijk dat de sporing nog niet optimaal is
beetje uitlijnen zou wel mogen...

En is wel duidelijk dat de sporing nog niet optimaal is

beetje uitlijnen zou wel mogen...

misschien moet je die 1 zitter eerst wat recht op zijn vering zetten scrap,ding staat aardig scheef
mag graag kevers slopen en wat onderdelen verkopen

Klopt.. moet de vering ook nog afstellen..
Maar de hele achteras/aandrijving moet nog los! Komt andere bak in en aandrijfassen..
Grotere remcilinders in de achter trommels.. en de verplaten aanpassen voor en grotere slag...
Dan wil ik alles recht monteren... en de wielen laten balanseren en uitlijnen...
Maar omdat ik nu even tijd besteed aan het gezin/huis ipv allen maar garage/Scrapy wacht ik daar mee tot na het weekeind van 3-4 Mei..
Dat weekeind wil ik er mee naar twee treffens (niet rijden maar alleen aanwezig zijn) en dan heb ik geen zin om weer al me vrijetijd te moeten haasten om hem weer op tijd klaar te hebben..Daarbij komt dat ik van de komende weken door de week s'avonds geen tijd hebt (misschien niet eens thuis ben).. Moet dan voor mijn werk op de nieuwe Maasvlakte 22 dubbel elektrische poorten plaatsen/aansluiten..
Worden 3 werkdagen van ongeveer 14uur per dag! 4 weken lang.. overige werk dagen zijn dan voor de overige storingen...en dingen die moeten gebeuren..
Daarna weer tijd om met Scrapy verder te gaan.
Maar de hele achteras/aandrijving moet nog los! Komt andere bak in en aandrijfassen..
Grotere remcilinders in de achter trommels.. en de verplaten aanpassen voor en grotere slag...
Dan wil ik alles recht monteren... en de wielen laten balanseren en uitlijnen...
Maar omdat ik nu even tijd besteed aan het gezin/huis ipv allen maar garage/Scrapy wacht ik daar mee tot na het weekeind van 3-4 Mei..
Dat weekeind wil ik er mee naar twee treffens (niet rijden maar alleen aanwezig zijn) en dan heb ik geen zin om weer al me vrijetijd te moeten haasten om hem weer op tijd klaar te hebben..Daarbij komt dat ik van de komende weken door de week s'avonds geen tijd hebt (misschien niet eens thuis ben).. Moet dan voor mijn werk op de nieuwe Maasvlakte 22 dubbel elektrische poorten plaatsen/aansluiten..
Worden 3 werkdagen van ongeveer 14uur per dag! 4 weken lang.. overige werk dagen zijn dan voor de overige storingen...en dingen die moeten gebeuren..
Daarna weer tijd om met Scrapy verder te gaan.