ABC

Plaats hier alles wat niets met buggy's te maken heeft.
Plaats reactie
albert-jan
Rit organisator

ABC

Bericht door albert-jan » 05 okt 2015 19:58

dit doe ik normaal nooit, wat over die andere club schrijven. Maar dit wil ik wel ff kwijt.
Afgelopen jaar is André Barhorst met Lien en zoon nogal hard met een voorganger in aanraking gekomen met de bug, resultaat; nachtje ziekenhuis en wat hechtingen en de bug zo krom als een hoepel.
Paar weken terug is Esmiralda Riksen na een kort ziektebed op 27 jarige leeftijd overleden. Ze had altijd al gezondheids problemen, maar dit had niemand verwacht dat dit zo snel zou gaan.
en gisteravond om kwart over elf kreeg ik emotioneel telefoontje uit brabant dat Jean Pierre Scheffers verongelukt is!
met nog twee en een halve maand te gaan mag ik wel zeggen dat dit een inktzwart jaar voor de ABC is. Wil de familie en de clubleden van de ABC veel sterkte toe wensen met deze zware tijden

A.J.ee Uildriks
Afbeelding
beter krom erin dan recht ernaast

vuurvogel79

Re: ABC

Bericht door vuurvogel79 » 05 okt 2015 23:41

Gecondoleerd voor alle nabestaanden met dit trieste nieuws

Ray

scrapheap

Bericht door scrapheap » 10 okt 2015 23:21

Zijn uitvaart was indrukwekkend..
Ben blij dat ik Jp heb gekend en vind het jammer dat ik zijn uitvaart heb mee gemaakt!!
Maar ben wel blij dat ik er bij was..
Er waren buggy rijders uit het hele land.. van Friesland/Groningen, Noord Holland tot Limburg en uit Belgie en alles daar tussen..

http://www.algemenebuggyclub.eu/forum/v ... ?f=8&t=824" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding

Sjees

Bericht door Sjees » 13 okt 2015 23:07

Wordt er stil van,

Sterkte alle betrokkene

Grt
Afbeelding

Henk B

Bericht door Henk B » 31 okt 2015 21:35

Hoi,

Ik heb wel vaker gezegd het maakt niet uit van wie welke club een buggyliefhebber lid is.
We hebben allemaal een gezamenlijke passie.
Een ieder zou op alle evenementen welkom moeten zijn.

In de afgelopen 30 jaar heb ik vele evenementen bezocht en met heel veel mensen gesproken over onze hobby. Helaas zijn daar al een paar van overleden. Ik vind het heel mooi dat veel buggyvrienden op het afscheid van JP zijn geweest.

In het verlengde daarvan spreek ik mijn wens uit dat deNederlandse clubs naast elkaar op evenementen kunnen staan en wellicht samen kunnen organiseren.

Ik bezoek redelijk veel ( buitenlandse) websites en daar wordt veel naar elkaar verwezen, naar interessante artikele, filmpjes of anders wat, dat geeft mij een goed gevoel.

Maar elke keer als er weer een bekende buggyfan overlijd doet mij dat pijn. Wellicht is het goed om aan de overleden buggyfan een artikel te wijden en daar jaarlijks even berichtje aan voor op te nemen, een en ander natuurlijk wel met instemming van de familie.

Groet Henk

Plaats reactie