Sfeerprobleempje?

Plaats hier alles wat niets met buggy's te maken heeft.
danigator
Rit organisator

Sfeerprobleempje?

Bericht door danigator » 18 jan 2014 19:39

Beste buggy VRIENDEN,

Het valt mij op dat er de laatste maanden regelmatig "vervelend" gereageerd wordt op normale postings. Hierdoor vind ik persoonlijk de sfeer nogal veranderd in negatieve zin.

Omdat ik soortgelijke geluiden ook van andere forumleden verneem, dacht ik het eens onder de aandacht te brengen. Laten we elkaar en elkaars buggies gewoon in hun waarde laten en samen genieten van een leuke hobby.

Voel je je aangesproken doe er dan wat aan, voel je je niet aangesproken ga dan gewoon lekker zo door.

Veel buggyplezier voor alle VRIENDEN in 2014

Groetjes Danny

albert-jan
Rit organisator

Re: Sfeerprobleempje?

Bericht door albert-jan » 18 jan 2014 19:44

zo is het net Danny, ik post wat nodig is anders word je toch tot aan de enkels afgebrand!
er zullen wel een paar personen zich aangesproken voelen!!

veel buggyplezier in 2014!!

gr. A.J.ee
Afbeelding
beter krom erin dan recht ernaast

Bovi

Bericht door Bovi » 18 jan 2014 20:19

Halloa allen

Ja ook ik post en ook wel eens wat niet nodig is.
De bedoeling is echter niet om iemand af te branden of te kwetsen, indien ik dat wil dan spreek ik ze liever persoonlijk.
Mocht het op iemand wel als zodanig overkomen dan verneem ik dat dan graag.
Een forum is voor mij informatief maar tevens ook wel wat ontspanning en gekheid.

Bovi
wie goed doet die goed ontmoet

Henk B

Bericht door Henk B » 18 jan 2014 20:26

Ik sluit me bij Danny en Albert Jan aan!

Ik ben al 40 jaar liefhebber van vw buggy's en met name de technische aspecten.

Laten we aub respectvol met elkaar omgaan, door fatsoenlijk met elkaar te communiceren.

Ik vind ook dat degene die zich er schuldig aan maken ook de oprichters van de website en de moderators die alles pro deo doen, ernstig te kort doen!

En het maakt me niet uit van welke buggyclub(s) mensen lid zijn, als we maar respectvol met elkaar omgaan!

Ik volg ook dagelijks de keversite, daar komt dergelijke communicatie verhoudingsgewijs aanmerkelijk minder voor.

Dus ik sluit mij aan bij AJ: allen een respectvol, gezond en buggyvriendelijk 2014!!!!

Groet Henk B

Hans

Bericht door Hans » 18 jan 2014 20:31

Bij een respectvol Buggyvriendelijk 2014 sluit ik mij ook graag aan
Gr. Hans
Afbeelding
It's a Bruvo

makkie

Bericht door makkie » 18 jan 2014 20:44

jammer aj,ik vind juist deze reakties een vorm van humor.

zoals jij het wil....okeee...lekker saai en zakelijk

ieder zijn eigen ding
mag graag kevers slopen en wat onderdelen verkopen

Afbeelding

Main
Contacteer:

Bericht door Main » 18 jan 2014 20:55

danigator schreef:Beste buggy VRIENDEN,

Het valt mij op dat er de laatste maanden regelmatig "vervelend" gereageerd wordt op normale postings. Hierdoor vind ik persoonlijk de sfeer nogal veranderd in negatieve zin.

Omdat ik soortgelijke geluiden ook van andere forumleden verneem, dacht ik het eens onder de aandacht te brengen. Laten we elkaar en elkaars buggies gewoon in hun waarde laten en samen genieten van een leuke hobby.

Voel je je aangesproken doe er dan wat aan, voel je je niet aangesproken ga dan gewoon lekker zo door.

Veel buggyplezier voor alle VRIENDEN in 2014

Groetjes Danny

Idd hier sluit ik me ook bij aan.
Dat is ook een rede dat ik bijna niks op het forum plaats.

We zullen zien wat dit jaar zal brengen.
Hoop dat het wat gezelliger word.
Wand buggy rijden en er over praten is toch een leuke hobby.

Groetjes Maico.
Je moet de groeten uit raalte hebben

Roel

Bericht door Roel » 19 jan 2014 10:08

Tip: Niet over acculaders beginnen {-12
AfbeeldingAfbeelding

scrapheap

Bericht door scrapheap » 19 jan 2014 18:02

Ik wil toch ook even op dit topic reageren..

Ik ben me er van bewust dat niet al mijn reacties even positief zijn geweest en dat ik soms ook te ver ben gegaan..
Maar hoop wel dat net wat Makkie schrijft dat een grapje/lollige opmerking juist wel moet kunnen..
bv geel/blauw uitlaat .. puur als voorbeeld !!! Dat het soms een beetje flauw maar maakt het op een bepaalde manier wel "leuker/gezelliger van..
OP een feeste waar je om een praattafel sta met vrienden worden ook vaker bepaalde opmerkingen over bepaalde dingen steeds weer opgehaald...... 8)

Kwetsende opmerkingen keur ik af en heb daar al vaker fel op gereageerd.. (soms te Fel?)

Wat ik ook al heel vaak geschreven heb is dat ik vind dat zowel op dit forum al op dat van de ABC een verwijzing naar de andere site zonder scheven reacties moet kunnen.
Waarom zou je een bv een topic over een rit of buggy bouw op twee forums moeten openen.??
Waarom niet op 1 forum openen en bij houden en op het andere forum een link naar dat topic..
Waaom zou je twee forum's moeten bij houden waar dan ook nog eens vaak dezelfde opmerkingen/vragen/reacties op komen??

IK Heb hier idd al de nodige contact met OA Ron over gehad.. en hem toe gezegd dat ik niet meer fel op bepaalde personen zal reageren.. Wordt de Sfeer op het forum niet beter van..
Sorry als ik bepaalde mensen door mijn reacties er van of gehouden hebt om te reageren op het forum!!
Maar ik vind wel dat ieder zijn eigen ding moet kunnen doen maar ook dat als je iest wilt vragen of laten zien je niet van reacties van andere wat moet aantrekken..
Zoveel lezers en net zoveel meningen..

Maar over het aantal lezers en schrijvers..

Dat is iets dat op bijna elk forum gebeurd..
mensen lezen wel maar reageren niet..
Kijk bv eens op het BuggyBoysBelgie Forum.. honderden "leden" en maar een man of 10 die daar regelmatig wat schijven..
En als je dan daar kijk wie er de afgelopen 48uur online zijn geweest (is een mogenlijkheid daar)
dan wordt er door heel veel meer mee gelezen..
ABC forum zelfde verhaal (moet toe geven dat het ABC forum nu ook niet echt uitnodigd.. Maar ik kan het niet veranderen dus zal daar nooit over klagen.. heb het daar wel al vaker aan gekaart om wat aan te laten doen)

Hoop in ieder geval dat mijn reactie als positief bedoeld gelezen wordt..
En dat het weer lekker kezellig wordt op het forum en we elkaar tijdens een rit gewoon aan kunnen blijven kijken zonder slechte gevoelens naar bepaalde personen..
Of dat je weg blijft opdat die en/of die er ook heen gaat..
Niet iedereen hoeft echt vrienden met elkaar te zijn maar lat erkaar in waarde in het belang van de BUGGY in het algemeen..
Ongeacht soort/kleur buggy en/of eigenaar/berijder..

iedereen een goed buggy2014 {-05
Afbeelding

makkie

Bericht door makkie » 19 jan 2014 18:04

zeldzaam,maar ik ben het grotendeels met scrap eens.

voor de rest hou ik mij koest
mag graag kevers slopen en wat onderdelen verkopen

Afbeelding

scrapheap

Bericht door scrapheap » 19 jan 2014 18:16

Wij verschillen ook niet zo veel hoor Makkie
Afbeelding

Bovi

Bericht door Bovi » 19 jan 2014 18:33

Tsja ik had mij net voorgenomen om eens un maand ook alleen maar te lezen en niet meer te reageren.
Verbaasd mij wel dat dat er nu ineens zoveel ophef hiero is, aan de andere kant is ut prima dat er dingen uitgesproken worden waardoor de lucht weer helder wordt zeg maar.
Ik ben wel iemand die graag weet waar die aan toe is en duidelijkheid wil.
Dus als iemand zich stoort aan iets wat ik schrijf dan verneem ik dat heel graag, heb ook wel eens een reactie van Ron en Gert gehad en meestal terecht.
Dit forum is mij best wat waard en daarom doneer ik ook elk jaar, ook post ik regelmatig aangezien ik van mening ben dat als er gepost wordt er ook gekeken wordt.
We hebben bij onze plaatselijke motorclub ook un forum en die is zo dood als un pier aangezien er daar bijna niemand reageert.
Dat er dus eens un post bij is met weinig inhoud maakt mij niet zo veel uit.
In het verleden 1 keer un erg negatieve ervaring gehad met 1 gebruiker hiero en na diverse pb begon die openlijk hiero te schelden, ja dan ben ik er wel klaar mee en ga er dan ook even vol voor.
Over ut algemeen kan ik met de meeste mensen wel overweg en nogmaals is ut nooit mijn bedoeling om iemand te kwetsen of af te zeiken!
Ik weet hoe makkelijk zulks is en wil mij daar niet schuldig aan maken.
Ook heb ik groot respect voor Ron en Gert wat ze hier allemaal voor elkaar hebben gemaakt en vooral de kennis die ze hebben op Buggy gebied.
Stom verbaasd lees ik weer un reactie van hun waar ze un antwoord hebben op un vraag of er komt wel un artikel boven water wat ze in hun archief hebben.
Heb daar al eerder mijn bewondering voor uitgesproken en nogmaals; {-06 {-06 {-06
Dus ja laten we er hier un gezellig forum op na houden waar un ieder zich thuisvoelt met allerlei informatie op Buggy gebied en mocht mijn post je storen laat mij dat dan weten dan kan ik er rekening mee houden.
Humor en smaak zijn persoonlijke dingen en ik respecteer heel veel maar moet ut wel weten dan. :wink:

Groet`n van

Bovi
wie goed doet die goed ontmoet

Roel

Bericht door Roel » 19 jan 2014 20:11

Klinkt goed Bovi.

Mag ik je vragen wat je precies wilde bereiken met jouw reactie op mijn acculader bericht? Ik snap nog steeds niet welk punt je wilde maken. http://www.buggyvrienden.eu/forum/viewt ... 336#p40336" onclick="window.open(this.href);return false;
AfbeeldingAfbeelding

Gotnos

Bericht door Gotnos » 19 jan 2014 20:28

makkie schreef:zeldzaam,maar ik ben het grotendeels met scrap eens.

voor de rest hou ik mij koest
Ik ook...vanaf nu ga ik alleen maar lurken

vuurvogel79

Bericht door vuurvogel79 » 19 jan 2014 20:31

heftige discussie.................volgens mij zitten we wat in een winterdip
kortom we hebben gewoon mooi weer nodig ,dan kunnen we zonder dak weer de weg op leuke meetings bezoeken en met elkaar biertje drinken ...............i.p.v oneindig lange discussies wat nou humor is en waar het menens wordt snap dat niet iedereen elke dag wat bericht ,maar ben ook lid van het classic Mitsubishi forum laatste bericht was geloof ik van okt 2013 er wordt gewoon niet of nauwelijks gereageerd als je vraagt naar info of onderdelen ....dus zo kan het ook ik vind het een gezellig forum hier en ik geloof ook wel dat iedereen met elkaar door 1 deur kan conclusie .............gewoon stoppen met dit topic nu iedereen heeft zijn zegje nu wel haast gedaan
boodschap is duidelijk laten we ons weer focussen op buggy,s {-05

Gesloten