Beetje buggy ...just fun | Bond Bug

Heb je iets gezien op het gebied van auto's?
Laat ons meegenieten. Lucht- en watergekoeld.
Plaats reactie
vuurvogel79

Beetje buggy ...just fun | Bond Bug

Bericht door vuurvogel79 » 11 nov 2013 22:50

http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 87568.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding

vuurvogel79

Re: beetje buggy ...just fun

Bericht door vuurvogel79 » 12 nov 2013 19:44

Gert schreef:De mannen van Wheeler Dealers hebben er ooit eens 1 onder handen genomen

ik vind het leuk {-06

scrapheap

Re: Beetje buggy ...just fun | Bond Bug

Bericht door scrapheap » 12 nov 2013 20:48

Ik niet :?
Net een uitgerekte Reliant Robin van vroeger..
Driewieler "auto" voor motor rijbewijs.. voor wie wel A had maar geen B kon krijgen.. :wl
Afbeelding
Mijn Opa had er ooit een :wl Nooi mee meegereden
Afbeelding

vuurvogel79

Bericht door vuurvogel79 » 13 nov 2013 19:38

scrapheap schreef:Ik niet :?
Net een uitgerekte Reliant Robin van vroeger..
Driewieler "auto" voor motor rijbewijs.. voor wie wel A had maar geen B kon krijgen.. :wl
Afbeelding
Mijn Opa had er ooit een :wl Nooi mee meegereden
..................maar wees eerlijk hij heeft wel hoog fun gehalte ,misschien rijd hij wel als een strijkijzer
maar ja hij valt wel op in het verkeer ..............ze lachen je toe ..............of uit {-40

scrapheap

Bericht door scrapheap » 13 nov 2013 19:49

Rijden als een dweil.. Een beetje scherp sturen/uitwijken en hij kantelt op zijn neus.... Echt waar!!

Daarbij woonde mijn opa in Schiedam en als ze daar (en in Rotterdam) aan de tramrails bezig waren kon hij niet verder.. werden dan wel rijplaten voor vierwielers neer gelegd maar voor dat gek midden wiel moest hij het zelf maar uitzoekken..
Vond ik toen al stiekkem heel leuk als hij weer niet verder kon en moets omrijden {-40

(sorry had niet zo'n goed contact met mijn opa :mrgreen: )
Afbeelding

vuurvogel79

Bericht door vuurvogel79 » 13 nov 2013 19:57

scrapheap schreef:Rijden als een dweil.. Een beetje scherp sturen/uitwijken en hij kantelt op zijn neus.... Echt waar!!

Daarbij woonde mijn opa in Schiedam en als ze daar (en in Rotterdam) aan de tramrails bezig waren kon hij niet verder.. werden dan wel rijplaten voor vierwielers neer gelegd maar voor dat gek midden wiel moest hij het zelf maar uitzoekken..
Vond ik toen al stiekkem heel leuk als hij weer niet verder kon en moets omrijden {-40

(sorry had niet zo'n goed contact met mijn opa :mrgreen: )
ha ha {-12 zo zie je maar dit soort rare of retro voertuigen van de jaren 50 t/m 80
wordt meer over gepraat dan die zwarte of zilver kleurige eenheids worst lease bak met een uitstraling van een bossie siepels bij nacht {-40 ................en dat is het leuke van onze hobby
kortom vroeger bouwden ze auto met emotie ....................los van hoe ze reden en roesten

Plaats reactie