Hot Rod Doesburg 14 november 2009

Heb je iets gezien of gehoord, laat het ons weten
Gesloten
harm en ineke en maik
Rit organisator

Hot Rod Doesburg 14 november 2009

Bericht door harm en ineke en maik » 15 nov 2009 02:09

he hallo allemaal,

we waren uitgenodigd om bij hot rod doesburg een gezellig middagje te komen grasduinen. we hebben een mooie middag gehad waar veel techniek en leuke annekdotes voorbij kwamen.
middels deze weg wil ik gert en ron, en natuurlijk ook henk van hot rod bedanken, het was een mooie middag. (alleen jammer dat er maar eentje me een buggy was..... myself and son)

gr harm maik en marcel :wink: 8) :lol:
Afbeelding

harm en ineke en maik
Rit organisator

Bericht door harm en ineke en maik » 15 nov 2009 20:37

Jaja ron dat was eff schrikken. De foto komt nog ben er nog niet aan toe. Of jij moet al een mooie foto hebben gr harm
Afbeelding

sander

Hot-rod dag

Bericht door sander » 15 nov 2009 21:55

Zeer leuke en interessante middag geweest.... complimenten voor de organisators en natuurlijk speciaal voor het team van Hot-Rod :fl
een hoop uitleg en kennis gekregen.... zoveel dat we de uitlaat die we hebben gemaakt hebben gaan veranderen om de flow en vullingsgraad te verbeteren. in eerste instantie hadden we de uitlaat nl 2 in2 gemaakt deze wordt nu bij nader inziens 2-1-2 hierdoor vullen de cilinders zich in theorie beter maar daar komen we nog achter.....

Het meest opmerkelijk vondt ik dat er door de pomp werking onder de zuigers te verkleinen er zoveel vermogen gewonnen kan worden (resp. bij het getoonde Porsche onderblok).

Al met al zeer interessant en bij deze geef ik me vast op voor een evt. volgende keer :!: leuk om een keer in de keuken van een gepassioneerd bedrijf te kijken. (:tha

groeten Brabant

Gesloten