Hoe nu verder met Buggyvrienden?

Brand maar los
marc

Bericht door marc » 02 nov 2015 14:44

Ik Ben nieuw.....en heb er al zoveel aangehad......dus doorgaan ! Topforum

powerspeed
Rit organisator

Re: Hoe nu verder met Buggyvrienden?

Bericht door powerspeed » 02 nov 2015 18:39

Hallo alle buggyvrienden,

Mag ik beginnen dat ik de hoop uitspreek dat iedereen in redelijke tot utstekende gezondheid verkeerd.

Dan iets over wat op dit forum gezegt wordt. Ja ik heb in het ziekenhuis gelegen, maar niet voor iets ernstigs. Eerder iets van ongemakkeler aard. Sterker nog ik zie mij genoodzaakt om subsidie aan te vragen daar ik nu een op 8 loop en de overgrote meerderheid van mijn mede buggyvrienden en andere Nederlanders een op 10.

Dan over buggyvrienden zelf, de nalatenschap van Ron en Gert.
Ik kan en mag natuurlijk als aangesteld woordvoerder, gaan uitwijden over alles wat er gezegd, geschreven, gemauwd en geroddeld wordt, maar mijn gevoel zegd me??? ( heb ik dat?) verrassing !! laten we het gesprek aan gaan in de voorgestelde samenkomst van Mark Meppel. Ik ben er uiteraard en dan wil ik gaarne ook iets zeggen wat ik al eerder gezegd heb, wat naar mijn gevoel het woordvoerderschap inhoud.

Verder stel ik nu voor om iedereen binnen buggyvrienden in de gelegenheid te stellen om ideeen surgestie en andere zaken aan te brengen voor en in deze bijeenkomst.
Kan dit openbaar gemaakt worden in buggyvrienden site??
Ik wil hiervoor ook mijn mailadres beschik baar stellen, dan neem ik de taak op mij om dit te bundelen en een soort van agenda te maken voor de bijeenkomst van 13 december. Inleveren, doormailen, inschieten, of afzeiken kan dan tot uiterlijk 7 december.

powerspeedholland@gmail.com

Wens ik iederen een plezante voortzetting met waar iedereen mee bezig is en gaat zijn,

Met vriendelijke groet

Ben Walraven
powerspeed holland

JanV

Bericht door JanV » 02 nov 2015 20:10

Hey Makkie, JanV is Jan Verberk uit Ede.
Maar dat heb je vast al op facebook gezien.
13 dec 14:30u staat in de agenda.
Nil Nobis Absurdum

makkie

Bericht door makkie » 02 nov 2015 21:39

ha okee jan,ik zat al te denken,ik kwam er ff niet op,maar uiteraard zie ik je er graag bij
mag graag kevers slopen en wat onderdelen verkopen

Afbeelding

dennie1975

Bericht door dennie1975 » 03 nov 2015 21:47

Ho ho jongens!!

Ik ben nog druk bezig met de voorbereidingen van mijn buggy project (overgenomen van Togt) en wil jullie nog graag mee laten genieten!!!
Komend weekend komt mijn nieuwe bodem (aangepast en wel) binnen en kan ik een start gaan maken. {-39
Dus nog even niet ophouden met bestaan aub.... {-05

Afbeelding

bugdaddy

Bericht door bugdaddy » 03 nov 2015 22:46

Ik zat ook al even op mijn kop te krabben....
Zo van "Wat zal ik met mijn topic hier doen?"

Wim

Bericht door Wim » 04 nov 2015 08:48

Heb ook al ff rond gelopen om hier iets neer te zetten, maar het moet wel in het plaatje passen!
Das gaat niet zo makkelijk de sfeer was op het forum best wel eens niet zo sfeer vol vandaar ook het minder posten, of reaktie's geven op een post.

Buggy vrienden Forum staat toch voor informatief (laten zien/vraag baak) en ook voor al gezelligheid die laag drempelig is!

Zeker ook met, de ritten.

Nu ik van de twee bovenste berichtjes de aanmeld datum zie, loopt buggyvrienden forum naar mijn inzien niet op een dood spoor.
En denk ik er weer aan, hoeveel ik aan het forum heb gehad, met het oplossen van diverse probleem- en aan mijn buggy!!

In Leven houden van het forum, de oplossing zit bij ons zelf post je niet hier maar op Facebook.............

Zit niet op Facebook ken er wel een aantal die er op zitten(zaten) maar al een paar jaar daar niet meer posten.
Waarom weet ik niet? Facebook een hype..............Forums van Porsche en bv Karmann Ghia
Die lopen gewoon kalm aan door zo zijn er wel meer die wel goed lopen en bezocht worden.

Of zijn die bezoekers van een oudere generatie, die niet aan Facebook doen?

O wat voel ik me ineens oud............ :?

Tappie
Rit organisator

Bericht door Tappie » 07 nov 2015 08:24

Hallo Wim, wat houdt je eigenlijk tegen om een rit in de directe omgeving van Borculo uit te zetten?
M.i. een fantastische omgeving voor een mooie dag met elkaar! Zullen we anders telefoonnummers uitwisselen via PB, zodat ik jou/jullie misschien het laatste zetje kan geven?
Ik hoor het wel!
Goed weekend iedereen!
Afbeelding

makkie

Bericht door makkie » 07 nov 2015 08:29

goed idee tappie,en als wim dat wil hebben wij nog wel tips om het goed te doen.daar ben ik ook bereikbaar voor

Afbeelding

vuurvogel79

Bericht door vuurvogel79 » 14 dec 2015 20:49

Hallo ik kon er gisteren niet bij zijn maar ... was het een nuttige vergadering ?
zijn alle voors en tegens uitgesproken ?
Grote opkomst ..e.d ?
gaan we met de ABC club ook samen dingen doen ...of blijft het een eeuwig dingetje ?

ben benieuwd of het gedeeld word
in ieder geval veel succes {-06

manx
Contacteer:

Bericht door manx » 17 dec 2015 18:29

Ha vuurvogel79, was zelf ook benieuwd naar 'hoe nu verder met BV?' zoals de titel van dit topic aangeeft. En ook ik kon niet bij die vergadering aanwezig zijn.

Laat ik voorop stellen dat ik mij, met alle begrip, wel iets kan voorstellen dat Gert en Ron zich (actief) van Buggyvrienden hebben teruggetrokken.

Alleen persoonlijk vind ik het nu lastig, als parttime moderator maar ook als bezoeker/lezer, dat dit terugtrekken gepaard is gegaan met het verwijderen van al hun post op dit forum.

Ook al hadden en hebben zij daartoe volkomen het recht, betekent dit dat sommige topics, en dit is een understatement, er nu vreemd uit zien en soms ook lastig te interpreteren zijn. Om het eenvoudiger te stellen: een topic is soms erg onsamenhangend, doordat je in een bepaald onderwerp simpelweg de post of posts, of te wel de reactie(s), van Gert of Ron, of zelfs van beide heren mist. En dat dit lastig is, wordt versterkt doordat zij (vooral Gert) veelal de initiatiefnemers waren van de topics.

Enfin, ik denk dat de huidige bewindvoerders van http://www.buggyvrienden.eu/forum" onclick="window.open(this.href);return false; zich even moeten afvragen hoe hiermee om te gaan en het zou fijn zijn wanneer zij zich hierover op dit forum zouden willen uitspreken.

Grtz. Henny aka Manx

Wim

Bericht door Wim » 17 dec 2015 19:27

En nog een puntje, Ron had een poosje gelden aangegeven dat hij het buggy register wel bleef bij houden.
Alle berichten hiervan zijn nu dus ook verdwenen.
Hij had altijd veranderingen van buggy's bv kleur of zo ook altijd update gehouden!

makkie

Bericht door makkie » 17 dec 2015 19:41

okee wim maar het buggy register bestaat tegenwoordig nog steeds,ron heeft het weer opgepakt en verder gezet op http://www.buggyregister.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
er is niets verloren gegaan en wordt wel bijgewerkt en weer up to date
https://www.facebook.com/buggyregister" onclick="window.open(this.href);return false;

en ook op facebook

Afbeelding

scrapheap

Bericht door scrapheap » 17 dec 2015 23:53

Vanavond weer eens wat nieuws beleefd!

Heb een tijdje zitten PBen met Makki over hoe en wat Buggyvrienden!

En ik moet zeggen dat ik hem toch wel ander heb leren kennen..

Ondanks dat ik hem en vroeger hij mij op het forum regelmatig aanvielen we in ons hart veel het zelfde denken.. :!:

Ook denk ik dat we deze site even de tijd moeten geven om weer in rustig vaarwater te komen en dat het dan toch helemaal goed gaat komen..
De ambitie is er alleen, nu eerst even rust in de tent en leren omgaan met het forum..

Ik heb er vanavond wel vertrouwen in gekregen dat, als wat Makki mij geschreven heeft waar is, het wel goed zal komen.

Robert Jan
Afbeelding

harm en ineke en maik
Rit organisator

Bericht door harm en ineke en maik » 18 dec 2015 07:40

het komt gewoon goed met het forum,als het gegund is, zullen we/wij/jullie/samen lekker verder op het forum onze ervaringen kunnen delen en ervaren.

gr harm
Afbeelding

Plaats reactie