Wat is goed en wat niet dan (tijdelijk)

Brand maar los
Plaats reactie
Bovi

Wat is goed en wat niet dan (tijdelijk)

Bericht door Bovi » 18 aug 2014 07:32

Wel halloa en goedemorgen hiero.

Na enkele posts hiero was ik haast van plan om gewoon niet meer te posten en gewoon te stoppen.
Mijn bedoeling is/was om een bijdrage te leveren door hier dingen te schrijven.
Het is niet mijn bedoeling om anderen te kwetsen, belachelijk te maken of depri te maken.
Wil gewoon mijn ervaringen delen met dit "vrienden" clubje.
Ook vind ik het leuk om na een treffen te komen zo af en toe.
Nu zijn er hiero dus mensen die vinden dat ik iets of meer niet goed doe.
Ik vraag dus gewoon recht op de man af;

wat is er niet of doe ik niet goed?

Dan kan ik dat eventueel aanpassen of misschien is het dan toch beter om minder of niet meer te reageren.
Heb enkelen het ook al via peebee gevraagd en die reageren niet maar misschien nu wel dan.

Laten we hiero gewoon tijdelijk elkaar eerlijk vertellen wat er dwars zit want ik snap ut even niet.
Ik vind het erg jammer zoals ut nu loopt in ieder geval.
Ik zou ut bijzonder spijtig vinden als er alleen maar gekeken word en niet meer gereageerd.
Persoonlijk is mijn mening dat er beter gereageerd kan worden dan dat er gezwegen wordt want dan bloed het dood.

Dus laat weten wat er dwars zit of steekt a.u.b.

Met vriendelijke groet,

Bovi
wie goed doet die goed ontmoet

Bovi

Re: wat is goed en wat niet dan (tijdelijk)

Bericht door Bovi » 18 aug 2014 09:31

Hoi Ron

Dank voor je reactie.
Als er persoonlijk gereageerd word via het forum dan vind ik dat absoluut niet netjes en ik houd hier ook afstand van.
Ik heb een paar keer een pb gedaan naar personen met vragen wat er eventueel aan de hand was.
Iets wat persoonlijk is hoeft niet direct openbaar en nogmaals ik vind ouwehoeren leuk werk maar kwetsen is wat heel anders en weet daar wel iets van af.
Ben ook niet de beroerdste om eventuele opmerkingen te verwijderen indien het verkeerd valt.
Maar wees gewoon duidelijk wat je wel en niet leuk vind eventueel.
In het topic over Luggie kun je wat mij betreft neer zetten wat je wilt aangezien ik best veel kan hebben.
Ik zie ook vaak wel dat er gekeken is maar niet is gereageerd en persoonlijk vind ik dat jammer want als er niet gereageerd of gepost word waarvoor kijk je dan nog op den duur?
Dus vandaar om nu eens een ieder de gelegenheid te geven om te zeggen waar het op staat en dan kunnen jullie moderatoren op den duur het topic sluiten of weghalen.
Soms is het erg goed om iets er uit te gooien.
wie goed doet die goed ontmoet

danigator
Rit organisator

wat is goed en wat niet dan (tijdelijk)

Bericht door danigator » 18 aug 2014 10:29

Ik denk dat het in dit topic http://www.buggyvrienden.eu/forum/viewtopic.php?t=3755" onclick="window.open(this.href);return false; wel aardig verwoord is. Groeten Dan

Plaats reactie