Mooi De Wijk

Hé lekker weer vandaag
Wie gaat er mee ?
Gesloten
Bovi

Mooi De Wijk

Bericht door Bovi » 07 nov 2012 08:24

Gisteren moest ik rond 17:00 onze dochter ophalen bij familie en aangezien mijn vrouw Rieta de dikke Volvo meeneemt naar ut werk dacht ik vrolijk, kom Bovi eempies mit de Buggy dur naar toe.
Nu wist ik al doordat ik op de fiets naar ut werk ga dat ut niet super warm was dus alvast mijn schoonzus gebeld met de vraag of Luka wel un dikke jas bij zich had wat wel ut geval was.
Dus hupsakee in Luggie bij thuiskomst en jawel de dikke brom klinkt erg lekker en vol goede moed al stotterend die kant op. Ben ongeveer un kilometer van huis en zie ik daar wat druppen op de voorruit?? :? ja hoor ut begint, dus sjit kut en nog meer maar doorgaan aangezien op de fiets ook geen optie is. Eenmaal bij schoonzus gauw Luka ingeladen met alle spullen en die kon er de humor wel wat van inzien dus al toerende naar De Wijk. Gaan we Boet ook ophalen met de Buggy vraagt Luka, dat vind tie vast mooi! Ach we zijn toch al iets nat wat maakt ut ook uit dus met de Buggy naar de creche en Boet ook maar gehaald.
Best grappig dat die kinderen ut dus bar weinig uitmaakt op zo`n moment hoe ut weer is.
Dus ook ik al lachende weer in Luggie en zo naar huis.
Denk wel dat dit 1 van mijn laatste ritjes is dit jaar, hopelijk oudjaarsdag nog redelijk weer om naar Makkie te gaan en oh ja ze vroegen of Luggie ook gebruikt mocht worden met Sinterklaas duss minimaal nog 2 keer {-23

Ha dit was mijn 3de seizoen nu en ik vind ut helemaal top!
wie goed doet die goed ontmoet

deserter

Re: Mooi De Wijk

Bericht door deserter » 07 nov 2012 10:17

{-06

Gotnos

Bericht door Gotnos » 07 nov 2012 11:24

diehard die Bovi...

makkie

Bericht door makkie » 07 nov 2012 19:12