Bugs Bunny Buggy

Alles over miniaturen en modelbouw
Plaats reactie
AJPine

Bugs Bunny Buggy

Bericht door AJPine » 14 dec 2008 21:20

Gert schreef:Vandaag gekocht op eBay; een promotiekaart van de Bugs Buggy. (Leek me wel leuk nieuws voor BugsBenny) 8)
Eigenaardig model buggy maar toch wel grappig vind ik.

Afbeelding
Die post van Gert hierbo het my laat onthou van my Corgi 'Bugs Bunny Buggy' model, dit was ook die inspirasie vir kleur van oranje vir my vorige en toekomstige buggy :wink:

Afbeelding

Bugs Bunny Buggy beskikbaar partykeer op e-bay, ek het sedertdien ook een mint en geseelde Corgi gekoop.

BugsBenny
Contacteer:

Re: Bugs Bunny Buggy

Bericht door BugsBenny » 15 dec 2008 21:47

AJPine schreef:Die post van Gert hierbo het my laat onthou van my Corgi 'Bugs Bunny Buggy' model, dit was ook die inspirasie vir kleur van oranje vir my vorige en toekomstige buggy :wink:

Afbeelding

Bugs Bunny Buggy beskikbaar partykeer op e-bay, ek het sedertdien ook een mint en geseelde Corgi gekoop.
:shock: ........... Ik lees dit met open mond :o het is net of ik me zelf zie zitten :lol:
BugsBenny
Afbeelding

AJPine

Bericht door AJPine » 20 dec 2008 09:41

Lol @ BugsBenny :lol:

Got this Buggy as well, not removed from its packaging since manufacturing in 1979 - it is difficult to find 'opened' models with the carrot sticker

Afbeelding
Afbeelding

Bugs Bunny Buggy by Ertl - not a very refined model, yet still part of the collection 8)

Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie