AMT Meyers Manx - NEW 2010 > 2012
AMT Meyers Manx - NEW 2010 > 2012
Ik heb wel interesse, misschien meerdere leden met mij, kunnen we centraal iets regelen en wie wil het voortouw daarin nemen 

- d.overgoor
- Rit organisator
- Contacteer:
Re: AMT Meyers Manx - NEW 2010
Gert, het bouwpakket staat op 18,50 USD. Ik ben in principe wel geïnteresseerd, maaaaaarrrrrrr.... heb je enig idee wat de kosten van verzenden en invoerbelasting zal zijn als we tot 10 geïnteresseerden zouden komen? Ik schrik soms van die extra kosten, vandaar.... 

- d.overgoor
- Rit organisator
- Contacteer:
Nee jongens, ik ben al zekers een jaar aan het grasduinen op Nederlandse modelbouw gerelateerde site's maar vindt geen Buggy kits. En ik zou zo graag een Buggy kitje bouwen
.
Maar daar gaat nu dan verandering in komen. Enig idee wat de levertijd is? Of moet ik beter lezen.
beter lezen dus.
Rob

Maar daar gaat nu dan verandering in komen. Enig idee wat de levertijd is? Of moet ik beter lezen.

Rob
Ook EERLIJKE mensen hebben gevoel
Ik ben heel gevoelig

It's not easy beeing green.
Ik ben heel gevoelig

It's not easy beeing green.
Tjee, wat heeft die een interessante keuze zeg...Gert schreef:(...) www.toyman.nl (...)
@Gert: heb jij contact met 'toyman Gerrit' over de AMT 1/25 Meyers Manx Dune Buggy Model Kit?
- d.overgoor
- Rit organisator
- Contacteer:
Amt Buggy kit
Hallo Gert,
Kan je voor mij ook een set bestellen ??
Groeten Sander
Kan je voor mij ook een set bestellen ??
Groeten Sander
graag ook 1
Gert,
Wil er graag 1. Laat even weten waar en wanneer ik geld moet overmaken.
Ben wel van plan bij eerste meeting erbij te zijn, dus ik kan eventueel wachten.
Wouter
Wil er graag 1. Laat even weten waar en wanneer ik geld moet overmaken.
Ben wel van plan bij eerste meeting erbij te zijn, dus ik kan eventueel wachten.
Wouter