IJssel - Wilp tot Keteldiep - Dijken en bochten

Laat hier weten waar jouw mooie plekjes zijn om te rijden

mikage
Contacteer:

IJssel - Wilp tot Keteldiep - Dijken en bochten

Bericht door mikage » 30 apr 2010 01:34

Graag terugkoppeling op deze route. Ik heb de route gemaakt en diverse keren gereden. De route wordt weergegeven in Google maps. Op diverse punten heb ik markeringen aangebracht (de blauwe ballonnetjes!). Klik je hier op, dan krijg je een beschrijving met een aantal opties in het blauw. Hier gaat mijn terugkoppelings vraag over:

Kies de optie "meer"
Kies "Streetview"

Je komt nu in de streetview mode van Google maps (Let op: Het eerste ballonnetje heeft GEEN streetview).
De kolom links geeft meerdere ballonnen weer. Duk je op het volgende ballonnetje, dan komt het volgende streetview plaatje naar voren. Op die manier kun je ahw de hele route vooraf bekijken. Vergeet ook niet de keuze 'Volledig scherm', dat is het knopje rechtsboven, krijg je een volledig beeld van de weg en de omgeving. Vaak is dat heel imposant. Let ook op als er rechtsbovenaan "foto's" komt te staan. Dan zijn er meerdere foto's beschikbaar. Wil je de route een stukje volgen? Klik op het pijltje of dubbelklik op het cirkeltje. Op magische wijze wordt je verder over de route geleid :)

Voldoet zo'n wijze van beschrijven aan een behoefte?

Verder kan ik iedereen aanraden deze route te rijden. Hij is heel mooi en hij bevat ontzettend veel bochten!! en bestaat voor 90% uit smalle wegen.

Dit is mijn beschrijving:

Langs de IJssel van Wilp tot het Keteldiep
Een route langs de westkant van de IJssel. Vanaf Wilp ten zuiden van Deventer naar de monding van de IJssel aan het Keteldiep bij Kampen. Totale lengte 70 kilometer. Volledig over dijkwegen en smalle wegen. Bochten, veel bochten. Een uitdaging voor je stuurmanskunst. Prachtige natuur en voldoende gelegenheid om de innerlijke mens te versterken.

En hier is de link:

http://maps.google.nl/maps/ms?hl=nl&gl= ... 6&t=h&z=10
Al 15 jr een Classica en ruim 60.000 km er mee gereden

Afbeelding

Plaats reactie